מינויים

מונה מנהל למכון לרדיותרפיה במרכז הרפואי שערי צדק

פרופ' אהרון אלון, חוקר ומומחה לרדיותרפיה והקרנות, פרופ' לאונקולוגיה בביה"ס לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מונה למנהל המכון לרדיותרפיה של המרכז האונקולוגי ב"שערי צדק"

פרופ' אהרון אלון, מנהל המכון לרדיותרפיה ב"שערי צדק". צילום: דוברות ביה"ח

פרופ' אהרון אלון, מומחה לרדיותרפיה והקרנות, מונה למנהל המכון לרדיותרפיה של המרכז האונקולוגי ע"ש הלמסלי במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. פרופ' אלון נחשב למומחה מוביל ביישום הקליני של הקרנות לטיפול במגוון רחב של מחלות אונקולוגיות וזוכה להערכה רבה בעולם.

פרופ' אלון הוא גם חוקר פעיל, שפרסם ותרם לעשרות מאמרים, פיקח על עבודות דוקטורט רבות וזכה בפרסים רבים על הישגיו הקליניים והמחקריים.

פרופ' אלון נולד והתחנך בארה"ב, ועלה לישראל בשנת 2006. את לימודי הרפואי השלים באוניברסיטת בוסטון, ולאחר מכן התמחה באוניברסיטת הרווארד ובהמשך באוניברסיטת מישיגן. לפני שעלה לישראל, עבד כרופא ומטפל במחלקה לאונקולוגיה במרכז דנה פרבר בבוסטון. בנוסף, לקח חלק בתפקידים אקדמיים רבים הן בארה"ב והן בישראל וכיום הוא פרופ' לאונקולוגיה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

על מינוי לתפקיד, אמר מנהל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "פרופ' אלון הוא דוגמה ומופת לשילוב בין חוקר סרטן בעל הישגים גבוהים לבין קלינאי המעניק עדיפות לטיפול חמלה ומתקדם למען כל מטופליו".

פרופ' ניר פלד, מנהל אגף אונקולוגיה ב"שערי צדק", הוסיף: "פרופ' אהרון אלון הוא מודל לשבועת הרופא בהתגלמותה ואין ראוי ממנו להוביל את מכון הקרינה במוסדנו".

"אני גאה לקבל על עצמי את התפקיד החדש במכון שהוא מהמובילים והמתקדמים בארץ. אני מודה להנהלת בית החולים על הבחירה בי ואעשה ככל שביכולתי למלא את תפקידי נאמנה ולספק למטופלים את הטיפול המקצועי והטוב ביותר", מסר פרופ' אלון.

נושאים קשורים:  פרופ' אהרון אלון,  מינוי,  חדשות,  רדיותרפיה,  בית החולים שערי צדק
תגובות