מינויים

ד"ר דנה קרופיק נבחרה למנהלת אגף ילדים של המרכז הרפואי לגליל

ד"ר קרופיק החלה את תפקידה כמנהלת אגף ילדים של המרכז הרפואי בנהריה לאחר שנבחרה לתפקיד במכרז | בעשור האחרון שימשה מנהלת מלר"ד ילדים במרכז הרפואי זיו בצפת, אותה הקימה

ד"ר דנה קרופיק, מנהלת אגף ילדים במרכז הרפואי לגליל. צילום: רוני אלברט

ד"ר דנה קרופיק החלה את תפקידה כמנהלת אגף ילדים של המרכז הרפואי לגליל, לאחר שנבחרה לתפקיד במכרז. בעשור האחרון שימשה מנהלת מלר"ד ילדים במרכז הרפואי זיו בצפת, אותה הקימה.

ד"ר קרופיק, בת 51 מחיפה, נשואה ואם לארבע בנות, למדה בפקולטה לרפואה בטכניון. בהמשך עשתה התמחות ברפואת ילדים בבית החולים ספרא לילדים ב"שיבא" ולאחר מכן עסקה במחקר בפקולטה לביולוגיה אינטגרטיבית, בשילוב עם הפקולטה לבריאות הציבור, באוניברסיטת ברקלי, קליפורניה, ארה"ב.

עם שובה לארץ השלימה ד"ר קרופיק התמחות על ברפואה דחופה מסלול ילדים בקריה הרפואית רמב"ם בחיפה. כמו כן, יש לה תואר שני במינהל עסקים/ מגמת מימון מטעם אוניברסיטת תל אביב. במקביל עוסקת קרופיק בהוראה ומחקר בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר אילן בגליל, שם היא בין מובילי ההטמעה וההוראה של תחום אולטרסאונד שליד מיטת החולה. בעשור האחרון ניהלה ד"ר קרופיק את המחלקה לרפואה דחופה ילדים בבית החולים זיו בצפת.

בשנים האחרונות מקיימת ד"ר קרופיק מפגשים רבים בקהילה, במטרה להעלות את המודעות בקרב הורים, מורים, גננות, מטפלות ורופאי משפחה, כדי למנוע מקרים של היפגעות ילדים כתוצאה מתאונות בבית ובמרחב הציבורי.

"הגישה בעולם כיום", אומרת ד"ר קרופיק, "היא לייצר לילדים המטופלים סביבה המותאמת להם, מתוך הבנה שצרכיהם שונים משל המטופלים המבוגרים בהיבטים של ציוד מקצועי, גישה של צוות מטפל וסביבה פיזית. על פי תפיסתי, שירותי רפואת הילדים צריכים להיות תחת מטריה אחת, תוך יצירת סינרגיה בין המחלקות והיחידות השונות, שידברו כולן באותה השפה. יחד עם המנהלים השונים והנהלת המרכז הרפואי, אשאף לפתח ולהרחיב את השירותים לילדים תושבי האזור. במקביל, חשוב לי להמשיך בהוראת סטודנטים, סטאז'רים ומתמחים, כמו גם בעבודה מחקרית".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום בירך את ד"ר קרופיק ואיחל לה הצלחה בתפקידה. כמו כן הודה למנהלת מחלקת הילדים היוצאת, פרופ' לאה אבן, אשר פרשה לגימלאות, על השנים הרבות בהן שימשה בתפקיד במקצועיות ובמסירות.

נושאים קשורים:  ד"ר דנה קרופיק,  רפואת ילדים,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  מינוי,  חדשות,  פרופ' לאה אבן
תגובות