מינויים

מונה מנהל חדש ליחידת האקו בבית החולים כרמל

ד"ר סלים עדוי, קרדיולוג בכיר וותיק במערך הקרדיולוגי וביחידת האקו של בית החולים, מונה לתפקיד

מימין, ד"ר סלים עדוי, מנהל יחידת האקו ופרופ' אבינעם שירן, מנהל המערך הקרדיולוגי. צילום: אלי דדון/ דוברות "כרמל"

ד"ר סלים עדוי מונה לתפקיד מנהל יחידת האקו של בית החולים כרמל בחיפה. כתב המינוי החדש הוענק לד"ר עדוי על ידי מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהל המערך הקרדיולוגי של "כרמל", פרופ' אבינעם שירן.

ד"ר עדוי, בן 52, תושב חיפה, נשוי ואב לשלושה, למד רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ואת הסטאז' וההתמחות עשה ב"כרמל", ומאז, זה כבר 26 שנה, הוא עובד כקרדיולוג בכיר במערך הקרדיולוגי וביחידת האקו של בית החולים.

יחידת האקו של "כרמל" מקיימת מעל 7,000 בדיקות בשנה כולל אקו במאמץ, אקו דרך הוושט, אקו במאמץ תרופתי ועוד. עם קבלת המינוי לניהול היחידה אמר ד"ר עדוי: "יש לנו צוות מאוד מקצועי עם חוש קליני גבוה ואנו מקיימים שת"פ מלא ומוצלח עם כל המחלקות בבית החולים ובעיקר עם המחלקות הפנימיות וקרדיולוגיה. הכוונה שלנו היא להעמיד דור חדש של מומחים בדימות הלב כולל אקו, סיטי ו-MRI". עוד אמר: "אני מאמין שהחולה הוא הדבר המרכזי והחשוב וכולנו עושים ונעשה את הכל כדי להעניק לו את הטיפול והאבחנה המתאימים והטובים ביותר".

פרופ' שירן, מנהל המערך הקרדיולוגי, בירך את ד"ר עדוי על מינויו ואמר: "ד"ר סלים הוא קלינאי מצוין, רופא אנושי וקשוב למטופלים. המינוי בהחלט מגיע לו ואני בטוח שהוא ימשיך להוביל את היחידה להישגים רבים לטובת כולנו".

נושאים קשורים:  ד"ר סלים עדוי,  אקו לב,  מינוי,  חדשות,  פרופ' אבינעם שירן,  בית החולים כררמל
תגובות