חדשות

הממשלה התחייבה להשלים תקציב להקמת מרכז שיקום לצפון

הממשלה תעביר 100 מיליון שקל להשלמת בנייתו בתוך שנתיים של מרכז השיקום בבית החולים פדה-פוריה

מימין סגן שר הבריאות יואב קיש ומנהל בית החולים "פדה-פוריה". צילום: דוברות בית החולים

סגן שר הבריאות יואב קיש הודיע בעת ביקור במרכז הרפואי ממשלתי פדה-פוריה בסוף השבוע שעבר, כי משרד הבריאות והממשלה ישלימו את בניית מרכז השיקום לצפון שיוקם במתחם בית החולים.

ד"ר ארז און, מנהל "פדה-פוריה", דיווח לסגן השר כי לפני שבועיים הוחל גם בבניית מרכז לצנתורי מוח ובית החולים דואג להכשיר צוות מקצועי לשם כך וכמו כן רכש מכשיר אנגיוגרפיה - טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת  לבצע צנתורי מוח. "תוך שנה, כשתושלם הבנייה, נהיה המרכז היחיד לצנתורי מוח עבור תושבי רמת הגולן, הגליל המזרחי ועמק יזרעאל שכיום אין להם מענה במרחק סביר. פתיחת המרכז הזה תציל חיים", אמר ד"ר און.

מרכז השיקום הוגדר כפרויקט הדגל של בית החולים "שיכול לחולל שינוי משמעותי עבור כל תושבי האזור", הוסיף ד"ר און. "אנחנו מעריכים שעבודות הבנייה יסתיימו בעוד שנתיים, בהנחה שנצליח לגייס את התקציב החסר להשלמת הבנייה". על כך הודיע לו סגן השר: "אנחנו רואים שהבנייה החלה. הצפון זקוק למרכז שיקום כזה – קיים חוסר של כ-100 מיליון שקל להשלמת הבנייה. הנושא עולה לדיון בכנסת מחר (ב'). שמענו את ראש הממשלה ואת שר הבריאות מתחייבים להביא את הסכום הזה. נשלים את בניית המרכז".

נושאים קשורים:  ד"ר ארז און,  מרכז שיקום,  יואב קיש,  משרד הבריאות,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות