קורונה בישראל

פרופ' נחמן אש מועמד להחליף את פרופ' גמזו כפרויקטור הקורונה

ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ומשנה למנכ״ל הקופה הוא המועמד המוביל להחליף את פרופ' גמזו בתפקיד

ד"ר נחמן אש
פרופ' נחמן אש.

פרופ' נחמן אש, ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ומשנה למנכ״ל הקופה, מוזכר כמועמד המוביל להחליף את פרופ' רוני גמזו בתפקיד פרויקטור הקורונה.

גמזו אמר היום (א') ל-ynet: "במהלך נובמבר ובתיאום עם שר הבריאות, אני צריך לחזור לנהל את בית החולים שלי, איכילוב. פרופ׳ אש, זה השם היחיד שאני מכיר שעשוי להחליף אותי. יכול להיות שיהיה שלב מעבר.

"אני בטוח שברגע שיהיה מחליף אני אעטוף אותו, אחנוך, אסייע, אעמוד לצידו ולאחר מכן אעמוד מהצד כעוזר ללא הגבלה למשרד הבריאות, לתהליך הזה ולממשלת ישראל. החובה העיקרית שלי היא להמשיך את הניהול באופן מאוד קפדן עם ההחלטות המאוד מורכבות בתקופה הזאת".

עוד אמר גמזו: "שמעתי על פרופ' אש ושוחחתי על כך עם שר הבריאות. אני חושב שהוא מתאים אבל אני לא קובע . אני כן מבטיח לסייע כי זה תפקיד אדיר, קשה מאוד ומורכב מעמידה בלחצים וגם התקפות מפה ומפה. מי שייכנס לתפקיד  הזה, אעזור לו למשך זמן. אסור לי למצוא את עצמי או להשאיר את המערכת ללא התמיכה והעזרה שלי, זו החובה העיקרית שלי".

גמזו הביע חשש מעלייה מחודשת בתחלואה ש"תמנע את המשך פתיחת המשק לפעילות. צריכים להגיע ליעד - מקדם הדבקה מתחת ל-0.8. נגיע לזה בעוד שבוע אבל לא בטוח בכך ב-100%. אני מודאג שלא נצליח להוריד את התחלואה למימדים שיאפשרו פתיחת מסעדות ובתי הכנסת".

נושאים קשורים:  פרופ' נחמן אש,  פרופ' רוני גמזו,  חדשות,  קורונה,  פרויקטור הקורונה
תגובות
אנונימי/ת
27.10.2020, 12:05

רק לא מכבי