חדשות

כנס לגיוס רופאים מתמחים ברפואה שיקום התקיים במרכז הרפואי-שיקומי "רעות"

לדברי המרכז, עשרות מתמחים הגיעו לכנס, שנועד לחשוף אותם לתחום ולאפשרויות המוצעות בבית החולים; יו"ר הר"י: "רפואת השיקום זקוקה לרופאים ברמה גבוהה"

ד"ר דוד דביר (מימין), סגן מנהל המרכז הרפואי-שיקומי "רעות" בסיור למתמחים (צילום: "רעות")

עשרות מתמחים הגיעו השבוע לכנס שערך המרכז הרפואי-שיקומי "רעות" בתל אביב, לשם גיוס רופאים להתמחות ברפואת שיקום. כנס החשיפה של התחום השיקומי היה הראשון שיזם "רעות".

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, אמר בכנס: "רפואת השיקום זקוקה לרופאים ברמה גבוהה ולטכנולוגיות מתקדמות. יש עתיד גדול ברפואת השיקום ונדרשת השקעה של משאבים. אנו, בהסתדרות הרפואית, נתמוך ונסייע ככל שנוכל".

פרופ' רפי חרותי: "כנס החשיפה הוא חלק מרכזי בהשקעת המרכז השיקומי לפיתוח מנהיגות רופאי השיקום"

משתתפי הכנס נפגשו עם הנהלת המרכז הרפואי ועם פרופ’ רפי חרותי, ראש חטיבת השיקום. הוצגו להם תחומי העשייה, הפיתוח והמחקר ונערך סיור להצגת הפעילות הענפה של בית החולים והמסלולים הייחודים המוצעים למתמחים.

כחלק מיוזמת המרכז הרפואי לעידוד קליטתם של מתמחים, יזכו המתמחים שיימצאו מתאימים למענק בסך של 250 אלף שקל כל אחד, בכפוף לקריטריונים.

בית החולים מסר כי ההתמחות במרכז הרפואי מאפשרת השתלבות במסלול קליני, עיסוק במחקר ואקדמיה, רוטציה באחד מבתי החולים השיקומיים המובילים בעולם, הזדמנות להתפתחות מקצועית במסלולי טיפול בכאב, רפואת ספורט, נוירולוגיה ועוד.

בנוסף, מסלול ההתמחות הוא מסלול אישי שבו כל מתמחה נהנה מליווי אישי מקצועי לכל אורך התקופה. ניתנת אפשרות למעוניינים להשתלב במחקר ובפיתוח מכשור טכנולוגי חדשני יחד עם חברות סטרט-אפ הפועלות בשיתוף המרכז הרפואי.

פרופ’ חרותי ציין, כי "כנס החשיפה הוא חלק מרכזי בהשקעת המרכז השיקומי לפיתוח מנהיגות רופאי השיקום. זה אירוע ראשון ומשמעותי שקיימנו והוא זכה להצלחה רבה מבחינת העניין שעורר. בעקבות הכנס, רבים ביקשו להצטרף ל'תכנית הטעימות', המציעה שבוע של התנסות מקצועית במחלקות השיקום השונות וצפייה מקרוב בעשייה הקלינית".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי-שיקומי "רעות",  כנס,  חשיפה,  התמחות
תגובות